Måndagslista nr 180

Hej vänner!
 
Ja det är ju tisdag idag, men igår hann jag inte med riktigt allt jag hade tänkt.
Idag (och igår) är jag lite extra glad över att...
 
...vi har världens försommarvärme här, det är ju bara alldeles för fantastiskt härligt och vi njuter varje minut, precis som de flesta andra gissar jag på?
 
...mitt jobb innebär jobb både inomhus och utomhus - jag älskar det, givetvis framför allt sådana här dagar. Strax ska jag plocka fram kamera och stativ och ge mig ut en sväng. Men det är minsann inte fel att jobba inomhus sådana här dagar heller, att titta ut och se det vackra vädret och se hur långt våren har kommit. Jag sitter dessutom med altandörren öppen och lyssnar på fågelkvitter och hästarnas frustande.
 
...jag köpte mig ett par ljuvliga byxor igår. "Fladderbyxor" med resår i midjan = ett par byxor jag kommer bo i hela graviditeten och säkerligen efteråt också. Ytligheter, men ack så viktigt med en växande midja ;)
 
...det är kortvecka!! Bara imorgon också sedan är killarna lediga i fyra dagar. Jag jobbar lite på fredag, men annars ska jag också hålla ledigt. Jag älskar det! Och säkert många med mig.
 
...det är Valborg imorgon. Då väntar häng med vänner, säkert en grillad korv och en hel massa barn, härligt!
 
...jag ska hämta min Milton om ett par timmar och sedan väntar ridning, som alltid på tisdagar. Som jag längtar efter honom. Hur mycket som helst!
 
 
Nu måste jag återgå här till jobb! Kram och hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0