Dop igen!

Ja igår var vi på vårt tredje dop på sex veckor. Nu dröjer det till nästa gång ;)
Våra bästa vänners lilla Nova döptes och Marcus tillsammans med Novas ena faster var faddrar. Den andra fastern sjöng så fint så det var inte klokt - duktiga Jossan!!
 


Idag är det vab och jobb för mig igen. Milton är krasslig igen, eller nja. Sover dåligt på nätterna. Så han får vara hemma idag, stackaren. Fast han verkar å andra sidan inte misstycka direkt, när jag jobbar får han i princip göra vad han vill. Här blir galet stökigt och han leker med allt samtidigt. Samtidigt ska man väl ha någon fördel när mamman jobbar.
Fast helt misslyckad som förälder är jag inte idag, vi har pyntat ett påskris, lagat middag (som jag ätit då barnet vägrar, suck..) och skurat duschen. Ja och plockat lit emellan varven (och fått barnet att plocka undan vissa saker).
 
Hörs senare. Stor kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0