Milton på ridning

Hej på er! Tisdagar är riddagar numer för Miltons del. Han blir lite trött på mig och att jag tjatar på honom om olika saker och säger lite bittert "jag ska aldrig mer rida igen", haha.. Han sa så förra veckan och denna vecka, men i bilen påväg dit idag så sa han "mamma, jag har längtat jättemycket efter Cornelias hästar!", så det är nog mest mig han blir sur på ;) En annan är väl lite arbetsskadad av allt hästeri, nästa vecka ska jag kanske försöka vara helt tyst?!
Milton är ju trots allt bara tre år och det är inte så lätt att både lyssna på ridläraren, titta åt rätt håll, hålla lillfingrarna på andra sidan tygeln, inte prata och sjunga om allt annat och så vidare.. Det är lite svårt för mig att komma ihåg ;)
 
 
Men har är ju så galet söt, där i ridhjälm, säkerhetsväst och ridskor. Jag dör en smula när jag ser honom i den utrustningen, som är ungefär det gulligaste som finns! Ponnyn han red idag är en riktigt fin liten ponny, som hoppat ganska höga klasser och var en pigg och go liten häst - en ponny i min smak :)
 
Nog om detta, kram på er. Vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0