Måndagslista nr 150

Hej på er!
Jag var aldrig riktigt kapabel till att skriva Måndagslistan igår, men idag så! Allt väl med er? här börjar det rätta till sig! Idag är jag extra glas över att...
 
...jag nu sitter med en mugg sval te framför Hollywood-fruarna, I like it!
 
...min vinsdomstand nu är utdragen och gick mycket mycket mycket bättre än jag hade förväntat mig! Igår drogs den ut och igår hade jag riktigt ont (därav den uteblivna Måndagslistan), men idag känns det mycket bättre :)
 
...min syrra fyller år imorgon och i helgen väntas kalas för henne = jag får träffa min älskade släkt!
 
...Milton och jag har varit på ridningen idag, superkul!!
 
...det närmar sig höst ordentligt nu, härligt och jag känner mig riktigt redo för det :) Installning av hästar, elda i kaminen, tända ljus, mörka kvällspromenader och så vidare..........
 
...vi har en frisk valp, underbart! Lilla Alba är nog helt återställd nu efter sin sjuka!
 
...jag har en Mac, hahaha.. Jag älskar min dator!
 
Nu ska jag fortsätta sörpla te och titta på fruarna på tv. Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0