Lediga dagar!

Jag tycker det är bra mysigt, med våra lediga tisdagar och torsdagar. Fortfarande klädda i pyjamas och har nyss ätit frukost.
Solen strålar och det ser ut att bli skönt väder idag. I eftermiddag väntar ridlektion för min Milton, som vi båda längtar efter det! Jag trodde inte att Milton skulle tycka att det var sådär jätteroligt, om jag ska vara ärlig. För honom är hästar vardag och något han ser och pysslar ofta med. Men tvärtom - han tyckte det var väldigt roligt och har pratat massor om det sedan dess, till min stora glädje :)

Från det ena till det andra. Såhär såg Milton ut igår, påväg till dagis, blått och rött överallt - snyggt! Mössan med ugglor köpte vi på Naturum i Kristianstad i helgen, den är så fin!

Kram på er!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0