Ingen valp idag heller...

Oj vad jag saknar min lilla valp. Och Marcus. Familjen är ju inte direkt hel just nu. Dessutom är jag superförkyld och min lilla Malva är galet öm i hovarna efter senaste verkningen.
Det är tur att Milton strålat ikapp med solen större delen av dagen, att vi har haft fina vänner här både igår och idag, att min syster är så fin och att mamma varit här och hjälpt mig med garageröj idag :)
 
Men just nu, när det bara är Yda och jag uppe, katten är ute och Milton sover. Just nu saknar jag min Alba fruktansvärt mycket...
 
 
 
Kram och godnatt. Nya tummar hålles för morgondagen!


Kommentarer
Fia

ojojoj, en bra hovslagare vet att inte ta för mycket på en oskodd häst just för att lilla hästen ska slippa ömheten efteråt. så klantigt jobbat

Svar: Ja lite tråkigt är det, att hon blev så öm. och onödigt..
Fanny Lindborg

2013-09-09 @ 07:40:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0