Allt på en gång!

Ååååhh. Jag känner mig sjukt gnällig för tillfället. Det är verkligen allt på en gång!
Jag är fortfarande himla förkyld och har dessutom tandvärk till tusen. Och så känner jag dubbel saknad och stor oro... Alba får fortfarande inte komma hem och Marcus kommer hem först om en knapp vecka. Dessutom finns det björn precis i närheten där de är (en björnmamma med ungar) så jag blir ju orolig därför också, haha ;)
Jag är så orolig över min lilla Alba, trodde verkligen att hon skulle få komma hem idag, men nej :( Diarré och blod i avföringen. Får höra mer i eftermiddag, hoppas på något mer besked!

Milton är världens bästa barn. Och Yda är ju fantastisk. Därför tar jag nu dessa två och går till lekplatsen. Jag behöver komma ut, ut, ut.....



Kommentarer
Anonym

:( :(

2013-09-08 @ 21:31:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0