Mitt i allt annat...

...så var det igår dags för ridning för Milton. Det är bara roligare och roligare, även om jag igår var mentalt trött och tålamodet inte var på topp, så är det roligt att se Milton där på hästryggen, nu rider han till och med lite själv, hur häftigt som helst och hästarna är verkligen fantastiska!!
Milton har kommit på att hästarna luktar gott och stoppar ofta näsan ner i en lurvig shettispäls, jag känner igen det där, den där känslan av varm och god hästdoft, mmmmm...
Att lägga en kind mot en jämnstor kompis är bland det mest rogivande i världen, det tycker nog både Milton och jag. Kompisen verkar inte misstycka det minsta, det gör inte mina kompisar här ute i vårt stall heller.
 
 
Kram på er!


Kommentarer
Peppe

Vilken underbar bild!!
<3

Svar: Jag kan bara hålla med själv!!Du vet väl också den där känslan, lukten och värmen... mmmm!
Fanny Lindborg

2013-10-24 @ 19:00:07
URL: http://jalkling.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0