Måndagslista nr 156

Hej på onsdagen! Japp en sen Måndagslista tänkte jag bjuda på och idag är jag extra glad över att...

...det var storm i måndags, fantastiskt mysigt och jodå, vi lantisar drabbades av strömavbrott under måndagskvällen och fram till en tidig tisdagsmorgon.

...Milton och jag håller lite lov denna vecka. Inte för att jag egentligen hade förväntat mig, men det fick bli så och än så länge har det bara fungerat jättebra.

...Milton igår fick spendera nästan hela dagen med sin fasters sambo och så med fastern efter hennes jobb dårå. De hade haft en toppendag och jag är SÅ tacksam över att de ville låna Milton under dagen!!

...jag kunde ta mig till Malmö igår, trots tågförseningar. Fel dag att kollektiva, efter storm och sådär, men det gick och mötet genomfördes!

...det ser ut att bli en fin dag idag. En del av dagen ska spenderas utomhus tror jag, men först lite jobb och frukost för vår del :)

...jag är egen företagare. Hur spännande som helst!! Denna vecka börjar det så smått på riktigt och jag är egentligen ganska nervös......!

Sådär ja, dags att sätta fart.
Stor kram vänner!


Kommentarer
Anonym

Berätta om ditt företag!

Svar: Åh jag ska!! Jag lovar att så fort allt har landat lite och denna vecka är gjord, så kommer jag berätta mer :)
Fanny Lindborg

2013-10-30 @ 10:16:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0