Att jobba hemifrån

Det har verkligen sina för- och nackdelar. Jag älskar det förvisso, men just nu jobbar jag hela tiden känns det som, såklart. Jag är ju helt grön på allt som har med företagande att göra - bara det ger mig ett heltidsjobb ;) Men vad roligt det är, jätteroligt och sjukt lärorikt!
Annars har dagen mest spenderats med Milton. Ett par telefonsamtal har jag fått uträtta, ett besök på banken med Milton vid deras lego-bord och så ett besök hos syrran, där Milton gick bananas över hennes söte lille kattunge, Giggs är helskön och Milton älskade henne, såklart!
Nu sover Milton och jag jobbar fortfarande, eller igen kanske ska sägas. Dricker te, njuter av lugnet och av tre sovande kompisar i närheten. Milton sover och Marcus tränar.
 
Dags att fortsätta, återkommer!
 
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0