Måndagslista nr 159

Hej på er!! Vilken fin vecka detta är, förutom dårå att lillpojken och storpojken är sjuka. Men de kryar väl på sig i dagarna. Men idag är det ju måndag och jag är lote extra glad över att...
 
...min Vilse idag har varit hemma i ett år. Det är en fantastisk känsla och jag tänker på det varje dag. Förra året var han ju borta i över sju veckor och jag hade helt gett upp hoppet. En morgon springer Marcus upp på ovanvåningen och säger att han är hemma, väl ute i hallen när han kommer upp på ovanvåningen så bar inte mina ben mig längre. Jag rasade ihop på golvet och den saknade katten for upp i min famn. Jag gråter bara jag tänker på det.
 
...jag fick klart fönstret och altandörren i helgen. Så jädrans fint och vad ljust det blev!! Alltid lika härlig känsla när ett furu-projekt är avklarat :)
 
...jag i helgen ska till frisören för färgning och klippning av mitt barr, äntligen! Även Miltons hår ska klippas, äntligen där också ;) Ååååååhh... Jag älskar att sätta mig där i frisörstolen och bli ompysslad, få njuta och ha det lugnt och skönt i ett par timmar, love it!
 
...jag, trots sjuka killar, har fått massor av jobb gjort. Så skönt!! Känns bra i kroppen när jag har haft en sådanhär bra arbetsdag :) I dagarna kommer dessutom min första lön, woohoooo!!! Snart har jag drivit företaget i en månad, heja heja!!
 
...jag har hittat en höleverantör som kör höet hem till mig, så skönt! Fick precis hem en leverans, skönt och bekvämt :)
 
...det är första advent på söndag, jag älskar det!!!
 
Det får helt enkelt avsluta min lista denna vecka.
Jag önskar er en fantastisk måndagskväll.
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0