Vår trädgård!

Hej vänner!
Denna tid på året, då måste väl ändå naturen vara absolut vackrast, tycker ni inte?
Allt börjar bli grönt, knoppar brister, fler och fler för varje sekund, träden är nästan limegröna och fler och fler färger än grönt kommer upp i rabatten och på träden.
På tal om träd så blomstrar vårt lilla äppelträd för första gången, gulligt!
 
 
Mina favoritperenner, som jag inte vet vad heter, har kommit upp ordentligt i rabatten, de är ljuvliga! Återkommer med bättre bilder.
 
 
På två ställen i rabatten har jag placerat ut två rostiga cylindrar. De gör sig otroligt bra i rabatten; rostigt och tufft mot allt grönt och sött - en fantastisk kombination! I dessa ska jag senare plantera något. Vi får väl se vad det kan tänkas bli :)
 
 
 
 
Idag har vi haft en jättefin ledig dag tillsammans. Kvällen har jag lagt på träning, träning, träning! Nu sitter jag här nyduschad och rejält trött, så det ska bli vansinnigt skönt att alldeles strax krypa ner i sängen.
Kram och godnatt, vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0