Måndagslista nr 133

Jaja, för sent idag igen. Men idag (onsdag förvisso..) är jag lite extra glad över att...
 
...jag har 9 dagar kvar till min examen - kan ni fatta det? Det kan verkligen inte jag, helt ofattbart och superkonstigt! Underbart på alla sätt och vis, jag ser så himla mycket fram emot det!
 
...våra bästa vänner inatt fick ett litet lillasyskon, grattis fina älskade ni och grattis storasyster Selma, så underbart!!
 
...Malva verkar vara bra i sina hovar. Lilla hästen.. Hoppas det håller i sig!
 
...jag ser tydliga resultat på min kropp, tack vare Fitnessfighten! Snart har jag gjort en månad och har syndat två dagar av dessa (tre synddagar kommer det bli i och med Miltons kalas) och är riktigt stolt över mig själv.
 
...min Milton snart fyller 3 år. Det om något är ju helt ofattbart. För tre år sedan gick jag höggravid och såg fram emot förlossningen, inte anade jag hur den då skulle bli.. Aldrig kommer jag göra om en vanlig förlossning igen!
 
...jag har en trädgård. Ni anar inte hur glad jag är över min trädgård. Tänk att vi snart bott i vårt hus i två år, galet vad tiden springer iväg!
 
Nu måste jag kila, hoppas allt är väl med er. Stor kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0