Måndagslista nr 132

Hej på er!
Vet att det är tisdag idag ;) Men det var lite kris här igår kväll och jag har så himla ledsen och knäckt, då min lilla Malva är sjuk.. Just nu inväntar jag veterinär och hoppas att hon kan komma idag! Idag verkar lilla hästen betydligt bättre, tack och lov! Jag är ju alltid så himla mån om mina djur och det är psykiskt påfrästande att ha ett sjukt djur.. Malva har varit sjuk en gång tidigare i sitt liv, eller ja hon var inte ens sjuk utan skadad då, då hon fastnade i staketet och skar upp bakbenet. Men nu är hon alltså sjuk och jag hoppas att det inte är något allvarligt.
 
Idag tisdag (och igår måndag) finns det såklart (tack och lov!) andra saker som gör mig glad... Jag är glad över att...
 
...det snart är examen, som jag längtar just nu!
 
...jag idag fick mitt sommarschema, riktigt nice schema och jag är supernöjd! Mycket ledighet med min Milton och det behövs känner jag och jag vet att han just nu känner likadant
 
...min syster har ritat så fint porträtt på min Yda, kan inte vänta tills jag får upp den på väggen!!
 
...när denna veckan är över kan jag mest njuta ända fram till examen!
 
...jag har världens bästa praktikplats! Som jag trivs!!
 
...Malva är, precis som Armani, rena drömmen att ha stående inne på boxvila. Vilka fina hästar jag har!!
 
Nu måste jag sätta fart här. Snart kommer min klasskompis hit, pluggdags, första gången på länge.
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0