Malva 6 år.

Inte nog med att Vaborg firades den 30 april, min lilla Malva fyllde 6 år, dagen till ära!
Fotot togs tidigt i vintras, så det är inte dagsfärskt, det syns kanske på gräset, om inte annat :)
 
 
Tänk vad liten hon var när hon kom till mig, drygt ett år gammal, halvt avtuggad man, en liten tjej som var så tuff och positiv till allt, hade åsikter om det mesta och var hundra resor värre än min lugna och tillmötesgående Armani, att arbeta med. Det är hon fortfarande, precis allt det där som hon var som ettåring, lite mer tillmötesgående, det kommer kanske med åldern? Men i övrigt precis som tidigare och jag älskar det!
 
Fina lilla Malva, 6 år gammal, ingen unghäst längre, tiden bara rusar!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0