Färdig student!

Känslan i kroppen är just obeskrivlig. Jag har två veckors studier kvar, men är egentligen färdig. Idag hade jag min sista examination, kanske någonsin?! Jag har studerat två år och är färdig marknadsförande och företagssäljare. Jag har lyckats kombinera småbarnsliv, djur, hus, studier och mycket annat och det har gått bra! Fy fasen vad JAG är bra!!
Vi rodde hem detta, jag och Marcus; rent tidsmässigt, ekonomiskt och det har gått över förväntan.
 
Nu ska jag hämta min Milton. Nu tänker vi hålla helg. Nu ska vi njuta av helgen. Fy fasen vad skönt detta ska bli! Som jag har längtat! Stor kram
 


Kommentarer
Camilla

Härligt Fanny! :) minns den lyckliga känslan! :)

2013-05-17 @ 19:02:29
URL: http://lillafritzson.blogg.se
Anonym

Härligt! Bra jobbat:) Ska bli kul att se vad du väljer att göra framöver nu, det borde väl finns ganska mycket möjligheter med en sådan utbildning i bagaget?

2013-05-17 @ 22:30:04
MIMI

Så jäkla gött syrran <3

Svar: <3<3<3<3<3<3<3<3
Fanny Lindborg

2013-05-19 @ 12:21:05
URL: http://mimilindborg.bubbleroom.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0