Examen!

Godmorgon! Frukosten har intagits utomhus med solen i ryggen. Det är examensdag och som jag njuter och insuper känslan av att jag är klar. Jag är galet stolt över mig själv och blev än mer stolt när jag härom dagen tittade igenom mina slutbetyg.
Stolt över att jag rott allt i hamn, inte bara med skolan, utan så mycket mer; ekonomiskt sett är det inte lätt att vara student, speciellt inte med barn, hästar och hus. Men vi har fixat det!
Jag har oftast planerat min tid väl, funnit tid till Milton, till mig själv, till studier och till mycket annat. Mycket är en prioriteringsfråga absolut, så ganska väl har jag nog ändå prioriterat.

Marcus har varit en klippa under dessa två år. Vad hade jag gjort utan honom? Även andra barnpassare som ställt upp med kort varsel många gånger, ni har varit guld värda!!

Nu ska jag svira om och göra mig i ordning. 11,30 samlas vi för examenslunch. Vilken underbar dag!
Hoppas ni andra får en fin dag, ni också. Stor varm kram!



Kommentarer
Anonym

Bra jobbat! Hoppas du fick en fin och mysig examensdag idag:)

Svar: Tack så mycket! Dagen var fantastisk på många vis :)
Fanny Lindborg

2013-05-31 @ 21:29:13
Josefina

Du har all rätt att vara stolt vännen! Fasen vad bra du är. Grattis än en gång!!

Svar: Tack snälla fina du!
Fanny Lindborg

2013-06-01 @ 19:40:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0