Barnledigt, fest och trädgårdspyssel...

...allt utan bilder ;)
 
Igår efter frissan åkte Milton till farmor och farfars husvagn och sov över där till idag. Vi andra var iväg på 25-årsfest hos vår bästa vän, vilken kväll! Marcus fick jordens migrän, stackaren.. Så han åkte hem efter bara en liten stund.. Men jag var kvar längst av alla, hahaha.. En riktigt lyckad fest, verkligen!!
 
Jag var väl i säng runt 04 i morse och gick upp igen runt 09,30. Inte många timmars sömn, men det gör väl istället att jag kanske kommer i säng direkt efter hockeyn :) Milton var hemma runt 14, härligt! Ett dygn från varandra är precis lagom, man hinner få ett avbrott från varandra och hinner liksom längta efter varandra lite.
 
Eftermiddagen har spenderats utomhus i trädgården. Fuktigt och grått, men Milton skulle tvunget studsa studsmatta och leta sniglar ;) Marcus städade och jag grävde bort buskar som jag inte vill ha och sedan grävde jag fram en ny rabatt, planterade några bärbuskar och planterade om några andra plantor och blomman jag fick av mamma igår står nu fint uppe på trappen :) Terapi när det är som bäst.
 
Ikväll har jag varit på ett riktigt surt humör, av någon anledning. Trött kanske? Sur var jag också över att jag inte tränat tidigare under dagen, men det var bara att bita ihop och träna passet (utom cardio (kondition), för det orkade jag bara inte). Och efteråt var det ju så himla skönt bara!
Vindruvor och ett glas vatten till hockeyn för min del. Igår var en riktig syndardag på mat- och dryckesintaget ;) Idag gäller det att leverera igen!
 
Snart säng. Godnatt vänner! Stor kram!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0