Stockholmstjejerna!

Det där med att sakna kan ju som sagt te sig annorlunda. Idag sitter jag och pluggar i mitt föräldrahem och saknaden efter min syster och min bästa bästa vän är STOR! Båda två befinner sig i huvudstaden och jobbar (Anna) eller jobbar och studerar (Mimi). Det är just sådana här dagar som jag tycker det är galet jobbigt att vårt vackra land är sådär hemskt avlångt. 60 mil iväg. Det är långt iväg det...
 
 
Fotot togs i somras, strax innan båda flyttade uppåt. Mimi flyttar snart ner igen (som jag längtar!), Anna blir nog kvar där länge till. Anna träffade jag ju i helgen, herrejisses vad härligt! Det värsta är att efter att vi träffats, så blir ju saknaden ännu större. Snart är det sommar, semester och allt vad det innebär - då kommer vi ju ses igen!
 
Nu ska jag återgå till mina studier, det behövs! Stor kram


Kommentarer
MIMI

haha ehum fin bild ? ^^ saknar dig som fan syrran hade verkligen behövt dig här nu,,,

Svar: Bilden är ju underbar, fotad på Björksäters toalett och allt tror jag ;) Saknar dig tokigt mycket världens bästa du!!
Fanny Lindborg

2013-03-14 @ 14:49:26
URL: http://mimilindborg.bubbleroom.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0