Söndag...

...och en vecka med mycket ledighet väntar runt hörnet!! Marcus är ledig fyra dagar (!!) nästa vecka, likaså Milton plus att Milton och jag är lediga tillsammans imorgon eftersom dagis är stängt. Det blir nog en bra vecka :)
 
I morse bakade jag frukostbullar, recept kommer, för de blev himla goda :) Ingredienserna var iaf dessa (och jag förstår inte varför bildeväljandet sig?!). 
 
 
Efter det tog vi barnvagnen i halv storm och gick till min absolut bästa vän och hennes familj och hälsade på, världens bästa extrafamilj, de är helt fantastiska! Milton och jag hade det så mysigt och trivdes, som alltid, så bra!!
Milton och jag snorar vidare, herrejisses vilken seg sjuka vi har dragit på oss, blä... Hoppas det vänder snart och så sett är det ju tur att vi har en vecka med mycket ledigt framför oss, så vi får chans att vila upp oss.
 
Nu börjar Kontoret här på tv'n, fantastiskt roligt så därför måste jag kila! Kram


Kommentarer
Tvilling

Saknar er redan <3

2013-03-11 @ 20:14:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0