Måndagslista nr 124

Hej! Listan kommer nu en dag för sent. Men idag tisdag är jag lite extra glad över att...
 
...killarna har varit lediga idag :) Inte för att jag har träffat dem så mycket, men det var mysigt med en lugn förmiddag tillsammans.
 
...jag idag varit på ett samrådsgruppsmöte ikväll med några andra föräldrar och personal från Miltons förskola, supermysigt och informativt - precis som det ska vara!!
 
..jag och min kollega kommit igång ordentligt med vårt examensarbete, det är ju inte helt enkelt det där, men det ska nog bli bra det också :)
 
...jag nu ligger i min soffa och tittar på ett av de mest underhållande programmen för tillfället - Kändishoppet, skitroligt och så duktiga de äregentligen!! Jag hade aldrig gjort det kan jag tala om ;) Jag som är rädd för både höjder OCH vatten, hahaha!
 
...teet står bredvid mig. Ni ser, det är inte mycket som behövs för att göra denna kvinna glad :)
 
...mina citodon verkar ta bort en del av den huvudvärk som tynger mig dagligen just nu, skittrist men det är såklart skönt att jag hittat något som kanske hjälper lite i alla fall.
 
Nu tänker jag fortsätta mitt tv-tittande. Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0