Måndagslista nr 123

Hej på er!! Måndag redan?! Veckorna bara springer iväg, galet! Idag är jag lite extra glad över att...
 
...Marcus är ledig många dagar denna vecka, underbart!!
 
...Milton är på bättringsvägen, helt klart, skönt! Aldrig roligt när barnet är sjukt.
 
...Milton och jag har haft en fin ledig dag tillsammans och dessutom fick besök och barndomskompis och min gudson, så trevligt!
 
...jag imorgon ska köpa mig en sallad på ICA, som fått salladsbar, perfekt. Sedan ska jag sitta i mitt föräldrahem större delen av dagen och plugga. Lugnt och skönt och bara en liten hund som sällskap :) Killarna lämnas hemma.
 
...vi åt en god middag här hemma ikväll. Viltgryta och haricots verts. Lillkillen fick potatis till, men det hoppade vi vuxna över.
 
...jag imorgon ska köpa mig en sallad (från butikens nya salladsbar, äntligen!!), sedan ska jag inställa mig i mitt föräldrahem och plugga större delen av dagen. Lugnt och skönt, bara en liten hund tar jag med mig som sällskap. Killarna lämnar jag hemma, härligt!
 
Nu ska jag fortsätta titta film här. Stor varm kram, vi hörs imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0