Man kan ju inte vara på topp jämt

Tänkte vara lite hurtig idag och ger mig ut på en löptur. Det gick inte alls som jag ville. Det var så sjukt jobbigt och varje steg kändes blytungt, jättekonstigt för jag var så pepp och sugen. Men men, man kan ju inte vara på topp jämt, vi försöker oss på nya tag imorgon helt enkelt :) Med "vi" är det givetvis jag och Yda, den enda jag skulle få för mig att springa med, med Yda eller själv helt enkelt :)

Snart blir det sushi till sen middag för mig och annan kinamat till Marcus. Gäller att piffa upp examensarbetandet på något vis ;) Kram

Resultatet av löpningen ser ni här, pinsamt dåligt med 2,3 km men allt är väl bättre än inget va?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0