Lediga helg!

Gud Så Skönt!! Killarna har varit lediga idag, jag har varit i mitt föräldrahem och försökt plugga lite under dagen.
Och nu har vi en ledig helg framför oss tillsammans, vilket ska bli så fantastiskt skönt! Minns knappt när det hände senast?!
 
Barnet ville gå och sova redan vid 18 (<--- vad har hänt?!), men det fick han faktiskt inte, utan väntade istället till 19,15. Det kommer ju en lördagsmorgon imorgon bitti = varken jag eller min andra hälft vill gå upp i ottan ;)
Imorgon blir det nog Ikea för vår del. Rullgardin till barnets fönster är vi i behov av = ka ske kan det lura honom till att sova lite längre på morgonen?!
 
Men det ÄR skönt med ett litet barn som vill gå och sova, jätteskönt! Aldrig har vi behövt bråka med Milton för att få honom i säng, vilket känns skönt såklart. Dessutom blir kvällen lång och behaglig och lugn för oss vuxna, i vars en del av tv-rummet. Underbart! Lilla älskade barn, fullt ös mest hela dagen. Det är skönt att få lite vuxentid (och slippa Barnkanalen, Lady&Lufsen på datorn eller Ice Age) en liten stund varje kväll.
 
 
Och nu är kanske innebandyn på tv'n snart slut, suck.. Så vi kan titta på något annat. Detta är ju inte roligt alltså!
Nu ska jag gå och brygga te, eller ja starta vattenkokaren i alla fall :)
 
Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0