En rasande fart!

Allt går så otroligt fort just nu och tiden bara rasslar iväg, phu! Examensarbetande, planering för framtiden, praktikplatsfix och ännu mer examensarbetande - allt i en enda salig blandning! Men roligt är det, nästan hela tiden i alla fal ;)
 
Där av min frånvaro här hemma, jag hinner inte riktigt med. Igår eftermiddag knackade det på dörren och utanför stod min syster, så underbar överraskning, att hon är hemma från Stockholm! Så kvällen spenderades hos mina föräldrar och vi spelade yatzi, så jäkla roligt, hahaha!
 
Nu blir det en snabb lunch och sedan ska hästarna få sin lunch. Efter det blir det till att fortsätta examensarbeta. Ingen rast och ingen ro här direkt.
Vi hörs senare, stor kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0