Det här med att sakna

Det här med att sakna någon kan te sig väldigt olika. Just nu saknar jag en liten kille, som ligger på ovanvåningen och sover sött. Ikväll var det himla skönt att få gå upp och lägga honom, det ska jag inte sticka under stol med. Idag har det varit gnälligt, mammigt och mest sitta i knät, bli buren och sådär. Mysigt till viss del och just nu saknar jag det. Han har blivit så stor, min Milton. Tänk att han blir tre år snart... Stora lille killen, just nu lite extra saknad!
 
Detta fotot hittade jag på Facebook, från en släktträff när Milton var drygt ett år. Liten pojke, som en stund innan hade trillat i en trappa och skrapat upp näsan. På den tiden gick han inte ens, utan att hålla någon i handen, som stöd. Tänk ändå vad det händer mycket med en liten människa, på relativt kort tid.
Världens bästa Milton, vad du betyder mycket för oss!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0