Bortaplan

Hej på er! Halvkrassliga är Milton och jag, men har ändå varit iväg lite både igår och idag. Igår hängde vi med min mamma till hennes jobb där hennes elever hade volleybolls- och innebandyturnering - spännande för en liten kille på snart tre år! På kvällen tog vi barnvagnen och gick bort till Marcus föräldrar och åt lite och umgicks. Tillslut blev Milton akut galet trött, så Vi begav oss snabbt hemåt.
 
Idag har Milton och jag hängt med mina föräldrar till vänner, sketamysigt på alla sätt och vis! Egentligen skulle bara Milton följt med dem, men det slutade med att jag också hängde med.
 
Milton han stupade i säng för en halvtimme sedan, Mrcus stack en sväng på fest här i byn. Själv ligger jag nerbäddad med täcke i soffan, kaminen brinner och teet står på bordet, allt som det ska då med andra ord :) Inte riktigt såhär ensam hade jag tänkt spendera min kväll, men så blev det och det känns ändå ganska mysigt :) Ja helst själv är jag ju sällan med två ganska små glin liggande intill ;)
 
Imorgon blir det bara hemma hemma hemma för Snöret och mig, Marcus jobbar så han försvinner några timmar. En promenad kanske, men annars bara hemma och det ska bli himla skönt och välbehövligt!
 
Nu film och popcorn kanske?! Kram kram kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0