Vissa kvällar...

...och eftermiddagar är bara skitjobbiga. Barnet är trött, gnällig och skitjobbig. Vi är skittrötta, gnälliga och på ett sådär trist humör. Ja ni vet väl vad jag menar, många av er ;)
 
Men sedan finns det andra kvällar, som bara är sådär jättejättejättehärliga! Alla på ett strålande humör och vi har bara jätteroligt! Ikväll var en sådan kväll. Jag hade massor av huvudvärk i eftermiddag, men det vände sedan. Killarna hoppade studsmatta och spelade massor av fotboll medan jag satt och kikade på dem och bläddrade då och då i en tidning, i en solstol.
Milton och jag är ju bara vi hela eftermiddagarna (och två lediga dagar i veckan), så jag kan med gott samvete sitta i en solstol en stund då och då, tycker jag ;)
Här ligger jag så ofta jag bara kan, i alla fall en liten stund varje dag, om vädret är bra. Förstår inte varför vi inte köpt solstolar tidigare?!
 
 
 
Hoppas er kväll varit lika fin! Stor kram härifrån


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0