Uppiggande

Var så trött och på ett galet surhumör i eftermiddags och när Marcus kom hem runt 17. Sedan drog jag igång med mat, var så himla sugen på Västerbottenpaj, av någon anledning, så så fick det bli - till allas glädje, pajen tog slut ;)
Efter det vände humöret lite till det bättre, men denna trötthet alltså...
 
Milton somnade och efter det tvingade jag ut mig själv på en pw med min lilla Yda, direkt ute kom piggheten och jag passade på att utnyttja det lite och sprang lite också - herrejisses så härligt! Uppiggande och tröttheten försvann, även om den nu är lite tillbaks. Men det kan den väl få vara när klockan snart är 23 :)
 
Sov gott, vi hörs väl imorgon.
Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0