Onsdagdenfemtejuni

Hej på er!
 
Hoppas solen skiner hos er idag, det gör den här. Jag sitter förvisso inomhus och jobbar, men det är härligt att se ut och se solen skina i min trädgård. Då och då reser jag mig för att sträcka på benen, går de få meterna ut på däcket och får lite sol på min näsa också, om än bara för några sekunder eller så.
 
Snöret är på dagis och har det nog jättebra tror jag jag. Vår ena bil är på verkstaden nu så jag cyklar var jag än ska, då även till dagis till Miltons stora lycka! Ja min lycka också, sådana här dagar cyklar jag gärna och mycket.
 
På tal om att cykla så var vi ute lite på vår väg igår kväll och tränade med Milton, han fick ju en jättefin cykel i födelsedagspresent. Dock är det lite si och så med motoriken ;) Förhoppningsvis släpper det snart och han förstår vitsen med att trampa, så en annan slipper springa bakom och putta fart samtidigt som jag puttar lite lätt på hans fötter, bekväma barn ;)
 
Nu är det dags att fortsätta här, vi hörs av senare. Imorgon väntar en ledig dag, såååå skönt det ska bli!!
Stor kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0