Milton och djuren, igen!

Ja alltså, dessa djur har ni ju fått följa med och se här inne tidigare. Om ni trodde den "fasen" var över, så har ni fel ;) Dessa djur radas upp i tid och otid, prick överallt i (och utanför!) vårt hus. Och jodå, jag älskar det fortfarande! Jag älskar att Milton delar mitt djurintresse och jag hoppas så mycket att det ska fortsätta. Djur är viktigt att ha i livet, det är en stor ingridiens för att jag ska må bra helt enkelt :)
 
 
Idag har det dock inte varit mycket djur, av detta slag. Vi har varit på resande fot större delen av dagen och kanske kanske får vi om några veckor tillökning i vår familj, vi får väl se...
Nu har jag nyss landat i soffan och skulle så gärna vilja gå ut och rensa igräs, men jag orkar inte. Yda och jag kom in från en kort kvällspromenad nyss och nu tänker jag bara sitta i soffan resten av kvällen, innan både jag och min Marcus kommer störta i säng, vilket nog kommer bli väldigt snart.
 
Hoppas ni har haft en fin vecka. Imorgon är det jobb igen, woohoooo!! Stor kram härifrån!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0