I soffan

Milton och jag ligger i soffan och Milton håller på att somna i mitt knä. Vi gör ofta så om kvällarna numer. Tidigare var vi hårda på att Milton skulle somna i sin säng runt 19-20, men det har vi släppt på. Inte för att vi tyckte att vi var för hårda innan, tvärtom! Vi märkte att Milton mådde bäst av det. Tider ändras och Milton blir äldre och ändrar på hur han vill ha det, så enkelt är det :)
Dessutom är detta galet mysigt! Äntligen efter tre år så har jag ett barn som vill somna i famnen! Just exakt för han det också, nu somnade han....!

Sitter och funderar på midsommar. Vad ska ni andra göra? Vi har fortfarande noll komma noll planer. Det har aldrig hänt och jag är jättekluven till det. Å ena sidan är det nästan lite skönt. Men å andra sidan är jag jättebitter över att vi inte har planer. Jag vill också fira en "riktig" midsommar..

Nu ska jag upp och lägga mitt barn i sin säng. Kran så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0