Sommar och sol!

Det har vi ju ändå haft idag, så härligt!
Jag sov till 13 efter att jag jobbat natten till idag och vaknade i ett v.a.r.m.t sovrum. Rakt ner till kylskåpet och plockade fram iskallt citronvatten, mums!

Marcus och hans pappa har varit flitiga och byggt på hundgården hela dagen, gud vad det blir fint!! Själv har jag legat i en solstol, lekt med Milton, plockat in och ut hästar och inspekterat bygget, livet är hårt ;)

Jag har även inspekterat mina blommor, vattnat lite, plockat lite ogräs och grejat. Så lite har jag fått gjort. Vad gillar ni denna Bolltistel? Jag tycker de är jättehäftiga!

 
Nu, film! Imorgon hoppas jag på stranden. Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0