Morgonstund har guld i mund!

Igår kväll var jag på sommarfest med jobbet, superroligt på alla sätt och vis!!
Tog tåget hem från Sösdala och var hemma runt midnatt :)
Idag är det andra bullar som gäller - titta på valparna igen och välja ut vilken liten som ska bli vår nya familjemedlem!

Så här sitter jag nu, nerbäddad i bilen under en filt. Vi har en bit att köra nämligen, så det gäller att bunkra upp med tidning, laddat batteri på telefonen och så filten såklart :)
Nu ska jag försöka slumra en stund. Vi hörs senare, kram



Kommentarer
Lina

Kan bli så avundsjuk inland på er som kan läsa i bilen. Jag blir åksjuk bara av kolla vädret i en app ;)
Kram!

2013-07-06 @ 15:20:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0