Måndagslista nr 143

En dag efter denna vecka ;) Inte jag jag direkt skylla på sommarlov, för just nu jobbar jag rätt mycket. En del av jobbet görs hemifrån bland barn och djur = ingen ledighet alls, haha..
Men nu dags för Måndagslista och idag är jag lite extra glad över att...

...min älskade mamma får fira sin dag (som är idag!) på bortaplan och det har vi varit med och bidragit till, hoppas hon och pappa har några riktigt bra dagar i London!!

...vi har lämnat en toppenhelg bakom oss som bestod av ledighet för alla, fest för oss vuxna, mormor-kväll i lördags för barnet och söndagen avslutades ju på ett toppensätt med fina vänner :)

...vi denna vecka först ska på Diggiloo, bara Marcus och jag. Gud så lyxigt! Jag vann det i en bloggtävling för ett litet tag sedan och det ska bli så roligt att få bjuda med Marcus på det. Milton ska få spendera eftermiddagen med sin moster. Jag gissar på filmkväll och popcorn för dem, de är rätt lika, de där två ;)

...vi ska på släktträff med Marcus släkt och sticker på fredag eftermiddag och kommer hem på söndag. Hus- och djuriskt är löst och det är befriande! Vi kan köra till Linköping i lugn och ro :) Dessutom burkar dessa släktträffar vara himla trevliga så vi längtar jättemycket!

...jag igår fick ett superspännande telefonsamtal, vi får väl se om det ger något, spännande och roligt oavsett!

Nu ska jag sova, äntligen efter en lång natts jobb. Har inte känt mig helt fräsch inatt så ett antal timmars sömn kan nog behövas. Kram och godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0