Måndagslista nr 140

Hej på er!

Lite sen är jag allt, med Måndagslista, så idag blir det en onsdagslista ;) Så idag är jag lite extra glad över att...
 
...Marcus och Milton har sommarlov denna vecka också, härliga ledighet!
 
...vår blivande hundgård blir bra fin! Prinsessan kommer få ett fint eget rum, vi får väl se hur mycket den kommer användas dock ;)
 
...jag också har varit ledig i dagarna. Nu jobbar jag två nätter framåt, men sedan är jag ledig till helgen igen.
 
...jag fick chans att skjutsa Marcus mormor till Lund idag, härligt med en förmiddagsutflykt och så fick vi chans att sitta i bilen och småprata lite, kul!
 
...jag har en alldeles egen trädgård (som jag delar med killarna och djuren) som jag kan gå ut i, pyssla i, ta hand om, få utlopp för kreativitet och så vidare - jag älskar livet i och med trädgård!!
 
...vår lilla valp flyttar hem till oss, förhoppningsvis redan på fredag, spännande! Jag är ju en person som gillar unghundar och äldre bäst, valpar är precis som bebisar, en stadie man måste gå igenom för att komma dit jag vill. Men valptiden är ju iaf himla mysig och det är alltid något ;)
 
 
Nu måste jag kila. Måste jobba (jobbar ju på Odla.nu dagtid hemifrån, vissa tider i veckan) och sedan måste jag vila lite så jag orkar med natten. Efter det vill jag fortsätta pyssla lite utomhus.
Kram på er, vi hörs senare


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0