Idag för 12 år sedan...

...var det en 14 årig tjej som var galet förväntansfull. Idag skulle min häst hämtas hem. Min Armani skulle få flytta från Höör till Vinslöv. Min alldeles egna häst. Ja eller där ljuger jag, för han blev inte min precis då utan knappt ett år senare, men idag är datumet för 12 år sedan, som min Armani kom till mig.
 
Jag som aldrig skulle ha en arab, definitivt ingen unghäst och framför allt inte en flugskimmel, fick allt på en gång - det har jag mamma att tacka för. Och inte har jag ångrat det en enda gång!
 
Älskade Armani, du har gett mig så mycket, jag hoppas du kommer fortsätta med det i många år till.
Ett gammalt foto, men så mycket Armani. Han är alltid gärna i närheten när jag är ute i hagen, gärna sådär en 2 meter ifrån, med ett avslappanat men intresserat uttryck och alltid ett öra riktat mot mig.
 
Kloka gamle häst. Så mycket vi har gått genom och gjort. Så duktig du är på så mycket. Ingen häst är så rolig att träna med, du ger så mycket och du älskar dressyren lika mycket som jag. Det är du som fått mig att älska det så mycket som jag gör!
 
 
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0