Uteeftermiddag

Under större delen av eftermiddagen idag befann jag mig utomhus. Herrejisses vad skönt; rensa tankarna lite, ny luft i lungorna, klappa på varma hästar, mocka skit och sådär :)
Jag passade också på att ta med mig min stora häst idag på promenad, och så Yda givetvis. Malva rastade sig riktigt bra i hagen under tiden, tokan var genomsvettig när vi kom tillbaks. Armani njöt av promenaden, jag också för den delen, sååååå skönt!
 
Min egentligen vita häst är mest beige såhär års, suck... Aldrig mer en skimmel! Lurvig är han dessutom, hahaha.. Mina hobby-hästar och jag ;)
 
 
Som ni kanske förstått är jag aldrig ensam, varken inomhus eller utomhus. Alltid har jag minst en fyrbening med mig, det bästa sällskapet enligt mig. De finns där och det är rogivande, men ändå sällskapligt på samma gång, gravlöst liksom.
 
Min lilla Vilse hittar jag ju överallt. Åååååååhh, vad jag älskar denna katt!!
 
 
Nu ska jag surfa runt lite, kravlöst det också, hahaha.. Hästarna är just nattade, Yda har varit ute och Vilse ligger i fåtöljen och sover. Milton sover också. Och här sitter vi med vars en dator, fredagsnöje!
 
Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0