Tesil - Eva Solo

Åååååhh denna tesil skulle jag vilja ha! Perfekt till allt mitt löste-drickande. Det går en hel del tefilter i engångsformat nu med allt mitt löstedrickande och de är snart slut. Kanske skulle jag investera i en sådan här istället? Tesilen finner ni HÄR (<--- länk!), där de dessutom har 10 % rabatt nu :)
 
 
Hej på er förresten! Dagen har mest spenderats i soffan för min del. Har haft en galen huvudvärk av någon anledning. Förmodligen nackens fel för även den har gjort mycket ont idag. Men jag är vid gott mod! Igår hade vi en FANTASTISK seneftermiddag och kväll, spenderandes hos goda vänner för stora och små. Herrejisses så roligt det var; god mat, mysigt hus, hönstittande, fyrhjulingsåkande, tittade på får, åt ännu mer, pratade massor, barnen lekte så himla fint och vi alla bara njöt länge länge, härligt!! Milton har pratat massor om Selma, hönorna och fyrhjulingen idag, goding!
 
Nu ska jag fortsätta titta tv och, hör och häpna, dricka te! ;) Stor kra, vi hörs


Kommentarer
Lina

Mycket bra tesil, har två stycken ;)

2013-01-13 @ 21:29:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0