Precis som alla år...

...när julen städats ut och granen dansats ut, så får hästarna granen att knapra på. Ja det brukar bli två granar då mina föräldrar sponsrar med sin också, den kommer i dagarna den också. Hästarna tycker kanske inte det är så gott, men det blir lite nytt i hagen och DET gillar dem. Vår fina fina gran gav skott dessutom och dessa skott tycker hästarna är goda att smaska i sig.
 
Hästarna tyckte först det var lite spännande...
 
 
Armani, min gamle vän, är som han är. Inte vidare social, eller rättare sagt social på avstånd. Sådan är han helt enkelt och har alltid varit. Skitgrisen, men som jag tycker om honom... Första egna hästen, det är speciellt!
 
 
...medan Malva är tvärtom! Hon ska vara nära, nära. Mest hela tiden. Se på Armani där på avstånd, alltid ett öra riktat mot mig. Lyssnar noga på vad som sägs och vad som görs.  Malva ser ni knappt, lilltjejen står och snusar mig i nacken. Älskade hästar!
 
 
Lilla Malvan.. Fina lilla häst, du är guld!
 
 
Hoppas allt är väl med er. Vad ni än tycker om vintern så njut ändå! Det finns alltid små ljusglimtar med det mesta, visst? Stor kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0