Mitt vackra vita vinterland

Hej vänner! Det är så vackert ute att jag nästan får ont i magen, helt ljuvligt!
I min rabatt står vissna fjolårsblommor och svajar, de är lika vackra nu som på sommaren tycker jag.
Som dessa till exempel, jag kan ju inget alls om blommor egentligen (mamma, vad är detta för något?), men visst är de fina där de står?
 
 
Hemstudier idag igen, sitter och bläddrar i böcker för att få lite inspiration här till vårt examensarbete. Framför brasan, herrejisses vad skönt! Min lunch ska jag äta fort och sedan ta min lilla Yda på en kort skogspromenad, ta med kameran och föreviga denna dag.
Hoppas allt är väl med er, stor varm kram till er i kylan!


Kommentarer
Erika

Det ser ut att kunna vara kungsängslilja, men jag är inte helt hundra! :)

2013-01-17 @ 21:57:53
URL: http://ewika.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0