Måndagslista nr 116

Tänkte vara lite förutseende och vara tidigt ute med min Måndagslista, för en gångs skull. Denna lista är ett tidsinställt inlägg och något jag skrev igår (söndag kväll). Idag måndag, är jag extra glad över att...
 
...jag har massor av hemstudiedagar denna vecka också. Skola idag, men hemstudier resten av veckan, lyx!
 
...jag har en så rolig vår framför mig med massor av spännande saker som sker; London, praktik, 3-årskalas, examensarbete, examen - mest spännande våren på länge!
 
...det är så jädrans vackert ute, se fotot här bara. Vackra tussiga Armani. Min fina vita bus. Bland allt det andra vita. Fantastiskt helt enkelt!
 
 
...Marcus är ledig på onsdag, det betyder att killarna är lediga och jag har hemstudier - underbart!
 
...jag har så mysiga kvällar hemma nu. När Milton somnat så bara njuter jag av det jag vill göra. Ibland kollar vi en film, ibland är jag ute och gjuter några plattor och så vidare, mysigt och än så länge inget betungande skolarbete som hänger över mig. Det kommer, var så säker ;) Men just nu, njuter jag av detta :)
 
Nähä, hoppas ni andra har en fin vecka framför er, njut av dagen, trots att det är en måndag ;)
Stor kram, vi hörs senare


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0