Måndagslista nr 114

Men hej mina vänner! Jag har visst kommit av mig lite ;) Är det all ledighet nu i jul och nyår sm gjort mig lite vimsig tro?
Här får ni i alla fall listan för veckan. Idag denna måndag (eller tisdag, men vem räknar? ;) ) är jag extra glad över att...
 
...killarna är lediga idag och hemma när jag kommer hem!
 
...min praktik är slut på fredag. Alltså jag trivs så himla bra, men det ska bli jätteroligt att träffa mina klasskompisar igen och framför allt - lite kortare dagisdagar framöver, det längtar jag efter!
 
...jag inte har huvudvärk idag, woohooo! Alltid något att vara glad över ;)
 
...jag gjöt fyra plattor igår och har därmed sju plattor som står och bränner nu. Tre får kanske tas ur sina lådor idag, oavsett vilket så ska minst tre till gjutas ikväll, jag längtar redan efter att få stå där och röra och röra och röra!
 
...det blir middag hos svärisarna idag, tack för den ja! Spagetti och köttfärssås, lyx :)
 
Detta får avsluta min lista för denna vecka. Vi hörs snart igen, typ ikväll efter barnet somnar, djuren nattade och gjutningen för dagen färdigt. Sent med andra ord ;) Kram så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0