Måndagsgrått

En typisk måndag va? Grå inombords och utomhus, haha.. Vädret är sådär trist idag; snön töar bort, slaskigt och grått är det. Och så långt till helg. Men jag deppar givetvis intenihop fullständigt för det, veckan bjuder givetvis på bra saker också! Mer om det i min Måndagslista senare idag :)
 
Skoldag idag, vilket betyder lång dag för Snöret på dagis. Inte för att jag tror att han misstycker direkt, snarare tvärtom! Och det gör mig glad :)
sedan ska här plockas iordning lite, Milton och jag ska laga lite mat innan Marcus kommer hem och det bästa av allt - elda!! Älskar det, speciellt såhär gråa dagar :)
 
Hoppas ni andra har haft en bra start på veckan, det har jag haft meminin trevliga klass.
Vi hörs senare, stor kram så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0