London - snart så!!

Hej vänner! Idag har jag fått en SÅ fin sak av min mamma, tack tack TACK snälla mamma!! En resväska och inte vilken resväska som helst, en orange. Folk som känner mig vet att jag tycker så mycket om just orange, så denna passade ju mig alla tiders :)
 
Bildbevis givetvis! Inte världens bästa foto såklart; iPhonekamera är verkligen värdelöst.... Men visst är väskan fin?
 
 
Jag åker ju till London om lite drygt en månad, därför passade denna lite extra nu såklart. Ska bli så underbart att få använda väskan, även om jag nästan tycker den är för fin att använda ;)
Och SOM jag längtar till resan, jag åker med min klass och våra lärare; några studiebesök, men mest fritid skulle jag tro. Och att få flyga, jag älskar sätta mig i ett plan och bara få sitta en stund, med gott samvete, lite som när man åker tåg, just känslan av att man inte kan göra något förutom att sitta, utan att behöva få dåligt samvete, det gillar jag ;)
 
 
Hur ser er fredagskväll ut? Jag inväntar min Marcus, som är uppe och lägger Snöret. Sedan är det temys framför film och brasa :)
 
Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0