Ledigt imorgon!

Såååå skönt! Sista terminen med ledigt-mitt-i-veckan-dagar-tillsammans och egentligen (förmodligen?) inte allt för många dagar av sådana kvar, så de som kommer ska vi verkligen njuta av :)
Imorgon står pulkaåkning på schemat, det har jag lovat lillprinsen. En sväng till stan kanske eller inte, vi får se?
Hovslagaren kommer imorgon bitti och höet kommer imorgon eftermiddag, det är ungefär de tiderna vi har att passa under dagen, jag tycker om sådana dagar. Vem gör inte det?!
 
Annars då? Jag har hemstudier resten av veckan, därav min "lediga dag" imorgon. Har pluggat hemma idag också och fått en hel del gjort faktiskt, känns skönt. Suttit med småglinen i soffan med kaminen igång precis hela dagen. Hämtade sedan Snöret på dagis och efter det lämnades han hos farmor för ett par timmar, så glad han blev över att få åka dit! Själv åkte jag iväg med min pappa, kvalitetstid sådär en tisdag hör inte till vanligheterna, speciellt inte bara vi två, underbart!!
 
Nu börjar Holywoodfruarna, hahahaha! Jag älskar't ;) Vi hörs senare, stor kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0