En tur på gymmet...

...har hunnits med ikväll. Milton sover gott och nu så sitter jag här och njuter av min dag.
Stackars Marcus är sjuk, men jag har försökt fått saker gjorda ändå. Först fick ju lilla Malva komma ut på promenad och så gymmet nu ikväll.
Maten idag har jag varit så duktig med! Eller ja, middag har jag inte hunnit med riktigt... Ska ju försöka sköta mig bättre i år och det gäller att dra igång redan nu.
- Till frukost blev det räkor, avdokado och ett ägg i en salig blandning.
- Mellanmål blev en knäckemacka med rökt viltkött.
- Mellanmål i eftermiddag blev kvarg med blåbär.
- Kvällsmat blev ett ägg, keso med lite vispgrädde i, det smakade ju som ris a la malta :) Och så te såklart ;)
- Haricots verts stekta i olivolja och vitlök är förberedda till min matlåda imorgon.
 
Träning idag: 25 minuter promenix med häst plus hund. 15 minuter på löpbandet. Mage och axlar efteråt.
 
 
Nu ska jag surfa runt lite. Ha det fint, kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0