En av de bästa helger!!

Hej på er!
här har det varit lite tyst i helgen. Det knackade på dörren igår eftermiddag och utanför stod Min Syster!! Ingen förutom hennes sambo visste att hon skulle komma ner från Stockholm, så det blev en ordentlig överraskning med ett par tårar från min sida.
Så gårdagen spenderades mest hemma hos mina föräldrar med syrran. Idag har vi varit på kalas då min mormor fyller år imorgon. Jag älskar att befinna mig hemma på mormor och morfars gård, det är lite som ett tredje hem efter vårt hus och mitt föräldrahem :)
 
Idag bjuder Mimi på dagens foto, hoppas hon inte misstycker, hahahaha!!
 
Kram på er


Kommentarer
Mimi

Haha asså man är ju ganska grann trots allt. En eller två??? Du bölade juh ^^

2013-01-27 @ 22:07:22
URL: http://mimilindborg.bubbleroom.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0