Såhär en måndag

Måndag igen, det går fort och om bara ett par veckor spenderar jag måndagen (och fler dagar i London!). Men denna måndag bjuder på hemstudier med allt vad det innebär: Lite halsont, en tänd brasa, två småglin i soffan, älskade barnet på dagis, grymt ont i magen, min sista tentavecka ever (!!!), en häst som nyss var på rymmen (Malva givetvis, Armani gör aldrig sådant). Ja ni ser ju, snabba kast mellan lite av varje och lite är bra medan en del är mindre bra, det är väl så det oftast är :)
 
Nu har jag tagit en kort lunch och nu ska stallet fixas, perfekt att ha möjlighet att göra det på lunchen! Snöret ska hämtas runt 16 och innan dess har jag mycket att göra! Tentavecka ger mig alltid en enorm stress inombords och självförtroendet dalar kvickt, men det kommer nog gå bra, hoppas jag ;)
ävi hörs senare, Måndagslista bland annat. Kram så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0