Hej Februari!!

Redan februari, vart tog januari vägen egentligen?! Och så ljust det är ute om eftermiddagarna nu, fint det :)
MEN! Överallt är det blött och kladdigt ute, inte minst hästarnas hage, herrejisses.. Mina två storglin ser så sunkiga ut i hagen, även om de säkert njuter av att kunna nypa åt sig lite gräs, utan snö och frost i vägen. 
 
Halvdag i skolan, mellanlandade i Hässleholm där lunch intogs tillsammans med min andra hälft, mysigt! Milton hämtas av farmor idag, så glad han blev när hon frågade honom om han ville det, vilket lycka!! Och så slipper ju jag stressa :)
 
Nu ska jag plugga en liten stund till. Efter det ska stallet fixas och Yda ska få komma ut på en lång promenad. Hoppas ni har en skön eftermiddag. Vi hörs senare, stor kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0